Sprekers / Daniel van de Wetering

Daniel van de Wetering

Daniel van de Wetering

Daniel van de Wetering heeft vorig jaar zijn 15-jarige sales carrière in de corporate software verruild voor Nederlands grootste zorginstelling: ‘s Heeren Loo. Zijn hart en passie ligt al sinds zijn eerste internetaansluiting in 1997 bij online. “Als er dan een mogelijkheid op je pad komt om datgene te gaan doen wat je écht wilt, denk ik dat je die kans moet grijpen. Zo’n kans komt maar één keer voorbij,” vertelt hij.

Daniel is nu verantwoordelijk voor het vormen van visie, strategie en beleid op alle online initiatieven die ‘s Heeren Loo ontwikkelt en zou moeten ontwikkelen. Hij vertaalt deze naar concrete stappenplannen voor de komende jaren, waarin budgetten binnen de zorg sterker onder druk zullen komen te staan. De impact van de in te zetten koers is dan ook groot; ‘s Heeren Loo ondersteunt ruim 9.000 cliënten, heeft 15.000 medewerkers en 6.000 vrijwilligers die verdeeld werken over meer dan 800 locaties in het land. Daniel: “Ik realiseer me heel goed dat deze veranderingen en een nieuwe, digitale koers veel vragen van onze betrokkenen. Niet-doen is echter geen optie meer. We móeten wel, als we dezelfde kwaliteit van zorg willen kunnen bieden in het primair proces.”

Op het Nieuwe Media in de Zorg event zal Daniel spreken over de huidige trends en ontwikkelingen waar zorginstellingen mee te maken hebben, waarbij hij zich zal richten op het Care-segment. Hij zal kort schetsen hoe de zorg bijna-traditioneel achterloopt op het bedrijfsleven, waar de inhaalslag gemaakt kan worden en welke veranderingen én voordelen dit brengt voor het primair proces. Vervolgens zal hij ingaan op een aantal voorbeelden uit de praktijk waarmee ‘s Heeren Loo te maken heeft gehad, van uitfasering van verschillende softwarepakketten naar één integraal platform waarop alle online initiatieven ontwikkeld worden tot de ontwikkeling en uitrol van de Social Media strategie.

Daniel spreekt graag over online trends, doelgroepsegmentatie, informatierelevantie, Social Media, communities, mobile strategy, location based services en de inzet nieuwe (sociale) media; dit alles in het licht van het primair proces binnen Care en uiteindelijk het belang van de cliënt.

Een event is niks zonder deelnemers. We willen daarom graag jouw input om het event zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te laten sluiten. Heb je een vraag die je graag door Daniel beantwoord ziet tijdens het Nieuwe Media in de Zorg event? Of heb je een andere tip of suggestie voor zijn presentatie? Laat dan hieronder een reactie achter. 

 

Social Media

‘s Heeren Loo online

Website ‘s Heeren Loo
Facebook
Twitter
YouTube

Stuur door
 
1 Ster2 Sterren3 Sterren4 Sterren5 Sterren (1 stemmen, gemiddeld: 4.00 van de 5.00)
Loading ... Loading ...


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.